.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت های ترافیکی راه های کشور

راه های اصلی کشور در روزهای باقیمانده سال 89 و روزهای ابتدای سال جدید با محدودیت های ترافیکی همراه خواهد بود. 


رئیس مرکز مدیریت راههای کشور در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در مسیر هراز از ساعت 12 امروز تا یک بامداد ششم فروردین ممنوع است.

مسعود طبیبی گفت: تردد این وسایل در مسیر فیروزکوه نیز از ساعت 12 امروز تا 24 دوم فروردین، از ساعت 12 چهارم فروردین تا ساعت 24 پنجم فروردین و از ساعت 12 یازدهم فروردین تا 12 چهاردهم فروردین از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در آزاد راه قزوین رشت کماکان ممنوع است، افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در بزرگراه قزوین رشت نیز از ساعت 12 شنبه 28 اسفند تا یک بامداد چهارشنبه سوم فروردین، از ساعت 12 پنجشنبه چهارم فروردین تا یک بامداد ششم فروردین و از ساعت 12 پنجشنبه 11 فروردین تا 12 یکشنبه 14 فروردین از قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه ها از اعمال همین محدودیت تردد در مسیر قدیم ساوه همدان از ساعت 12 شنبه 28 اسفند تا یک بامداد دوم فروردین و ازساعت 12 پنجشنبه 11 فروردین تا ساعت 12 یکشنبه 14 فروردین از ساوه به سه راهی روعان و بالعکس خبرداد.

طبیبی همچنین گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در مسیرهای مشهد قوچان،‌ مشهد نیشابور و مشهد سبزوار و بالعکس، مسیر چمن بید - بجنورد - شیروان و بالعکس،‌ مسیر بانه سقز و سنندج مریوان نیز از ساعت هفت روزهای 27، 28 و 29 اسفند تا ساعت 24 همان روزها و از ساعت هفت روزهای 12، 13 و 14 فروردین تا ساعت 24 همان روزها ممنوع است.

وی افزود:‌ تردد انواع کامیون و کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی نیز از ساعت هفت 27 اسفند تا ساعت 24 پنجم فروردین و از ساعت هفت 11 اسفند تا ساعت 24 روز 14 فروردین در محورهای اصلی استانهای بوشهر و اصفهان ممنوع خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راههای کشور همچنین از ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در مسیر سلفچگان قم، محور قدیم کاشان قم و تهران قم از ساعت هفت پنجم فروردین تا ساعت 24 همان روز و از ساعت هفت 13 فروردین تا ساعت 24 همان روز خبرداد.

طبیبی گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در مسیر بندرعباس سیرجان و بالعکس نیز از ساعت هفت روزهای 27، 28 و 29 اسفند تا ساعت 24 همان روزها و از ساعت هفت روزهای اول، 12 ، 13 و 14 فروردین تا ساعت 24 همان روز ممنوع است.

وی افزود: این ممنوعیت در مسیر سیرجان بافت نیز از ساعت هفت روزهای 12 و 13 فروردین تا ساعت 24 همان روز اعمال خواهد شد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.265 seconds.